7-10 Φεβρουαρίου 2025

METROPOLITAN EXPO

Ημερίδα Fortune Greece

Η καινοτομία, η σύγχρονη τεχνολογία & η βιωσιμότητα βρέθηκαν στο επίκεντρο

Oι προκλήσεις που προκύπτουν για τον κλάδο HoReCa από την εξέλιξη της τεχνολογίας, το απαραίτητο upskilling & reskilling για το ανθρώπινο δυναμικό και η ανάγκη για πιο βιώσιμες πρακτικές, ήταν τα θέματα που αναλύθηκαν στην ημερίδα που διοργάνωσε το Σάββατο 11 Φεβρουαρίου, το Fortune Greece, στο πλαίσιο της έκθεσης.

Η ημερίδα ξεκίνησε με την ομιλία του CEO της Κnowcrunch.com, κ. Αποστόλη Αϊβαλή, με τίτλο «Digital Marketing: Content & Community Management». Κατά τη διάρκεια της ομιλίας τους εστίασε στον ρόλο και στις αρμοδιότητες ενός Content & Community Manager σε μια HoReCa επιχείρηση. Παρουσίασε tips για την παραγωγή ελκυστικού περιεχομένου και τεχνικές για την προώθηση μίας επιχείρησης του κλάδου στο διαδίκτυο αλλά και αναφέρθηκε στις βέλτιστες πρακτικές που μπορεί να υιοθετήσει ένας digital manager για να δημιουργήσει  χρήσιμο και ενδιαφέρον περιεχόμενο για τους ακολούθους των σελίδων τους και των καναλιών τους.

Ακολούθησε η πάνελ συζήτηση γύρω από το θέμα «The Future of Work: Rethinking Skills for a New Era» υπό τον συντονισμό του editor in chief του Fortune Greece, Τάσου Ζάχου. Στο πάνελ συμμετείχαν οι Θεόφιλος Βασιλειάδης, Founder & CEO του kariera.gr, Αγγελική Παπαδημητρίου, Community, Sustainability & Customer Partnerships Manager της Coca-Cola Hellas και Τζοάννα Ψωμοπούλου, Head of Business Operations της Workathlon. Οι ομιλητές αναφέρθηκαν στο γεγονός ότι η πανδημία, η τέταρτη βιομηχανική επανάσταση και οι τεχνολογικές εξελίξεις που απαιτούν ανθεκτικότητα, ευελιξία και νέες δεξιότητες, άλλαξαν ριζικά το τοπίο της αγοράς. Αναφέρθηκαν στο γεγονός ότι πλέον ο επαγγελματίας του κλάδου πρέπει να εξοπλιστεί με τα νέα hard skills της ψηφιακής εποχής και κυρίως, να χτίσει τα απαραίτητα soft skills που θα τον κάνουν να ξεχωρίσει την επόμενη ημέρα. Τέλος, έδωσαν έμφαση στις πρωτοβουλίες που υλοποιούνται στη χώρα μας και από τις δικές τους εταιρίες για την εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού στα νέα δεδομένα.

Ράνια Λάμπρου, Βασίλης Αποστολόπουλος,
Αλέξανδρος Κούμπας
Αγγελική Παπαδημητρίου, Θεόφιλος Βασιλειάδης, Τζοάννα Ψωμοπούλου, Τάσος Ζάχος

Στην συνέχεια η Μαρία Τζελέπη, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων, Επικοινωνίας & Βιώσιμης Ανάπτυξης της Coca-Cola Hellas και ο Φίλιππος Κυρκίτσος, Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρίας Ανακύκλωσης παρουσίασαν την νέα ψηφιακή πλατφόρμα εκπαίδευσης και αναγνώρισης Zero Waste HoReCa Hub της Coca-Cola, η οποία έχει ως στόχο οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις του κλάδου καφεστίασης και φιλοξενίας, ανεξαρτήτως γεωγραφικής θέσης, να εκπαιδευτούν σε θέματα κυκλικής οικονομίας και να αυξήσουν το ποσοστό ανακυκλώσιμων απορριμμάτων τους, μειώνοντας τα λειτουργικά τους έξοδα.

Την σκυτάλη πήρε ο Ιωάννης Καλλιάς, Διευθύνων Σύμβουλος της TÜV AUSTRIA HELLAS, ο οποίος ανέλυσε, υπό τον συντονισμό του editor in chief του Fortune Greece, Τάσου Ζάχου το πώς η πιστοποίηση μπορεί να απαντήσει στις προκλήσεις της βιωσιμότητας. Ανέλυσε το πώς μέσω της πιστοποίησης μια επιχείρηση HoReCa μπορεί να συμβάλλει στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και στην ενίσχυση του ποσοστού ανακύκλωσης σε εθνικό επίπεδο, αναλαμβάνοντας έμπρακτα την κοινωνική και περιβαλλοντική της ευθύνη, που αποτελεί βασικό προαπαιτούμενο για τους σύγχρονους πελάτες και καταναλωτές.

Η ημερίδα ολοκληρώθηκε με την συζήτηση γύρω από το θέμα «The business empowerment through technology» στην οποία συμμετείχαν οι Βασίλης Αποστολόπουλος, Co-founder & CEO της BibeCoffee, Αλέξανδρος Κούμπας, Founder & CEO της OrderIt και Ράνια Λάμπρου, Co – founder & CEO της Simpler. Συντονιστής της συζήτησης ήταν ο Bασίλης Σαμούρκας, Deputy Editor του Fortune Greece. Οι ομιλητές μέσα από τις απόψεις τους επιβεβαίωσαν το γεγονός ότι  οι τεχνολογίες αιχμής έχουν αλλάξει και συνεχίζουν να αλλάζουν ριζικά τον κλάδο HοReCa. Eπίσης, παρουσίασαν ολοκληρωμένες λύσεις τεχνολογίας που ενδυναμώνουν και αναβαθμίζουν μία επιχείρηση του κλάδου αλλά και τεχνολογικά εργαλεία που αλλάζουν & εξελίσσουν τον κλάδο και αφορούν την αυτοματοποίηση και τη χρήση νέων εργαλείων στις πληρωμές, αλλά και την εξοικονόμηση ενέργειας και την κυκλική οικονομία.

Εγγραφείτε στο Newsletter