Μία έκθεση παγκοσμίου επιπέδου

7-10 Φεβρουαρίου 2025

METROPOLITAN EXPO

HORECA Business Lab

Marketing, management και digital trends… σε ένα event!

Αναλύσεις, στοιχεία, απόψεις, τάσεις και όλες οι εξελίξεις για τη digital προβολή, το marketing και management για τα ξενοδοχεία και τις επιχειρήσεις εστίασης παρουσιάστηκαν από κορυφαίους marketers, ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και στελέχη της αγοράς. Από 9-12 Φεβρουαρίου 2024, στο Business Lab της HORECA στο stage του Hall 3, οι επισκέπτες της έκθεσης είχαν τη δυνατότητα μέσα από workshops, case studies και συζητήσεις σε πάνελ, να διευρύνουν τους επιχειρηματικούς τους ορίζοντες και να ενημερωθούν για τις εξελίξεις και τις τάσεις στο marketing και το management.

Digital trends & tools για τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια 

Με θέματα που αφορούν στον ψηφιακό κόσμο των ξενοδοχείων και της εστίασης ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του φετινού Business Lab της HORECA, με την προσέλευση του επαγγελματικού κοινού να είναι μεγάλη. Το πρόγραμμα ξεκίνησε με τον τομέα της φιλοξενίας και με μια συζήτηση πάνελ με θέμα «Digital Marketing: Η επόμενη μέρα της Online διαφήμισης». Ομιλητές ήταν ο κ. ΆγγελοςΔεκαβάλλας Head of Performance της Hellenic Technologies,ο κ. ΔημήτρηςΜαθιουδάκης CoFounder της εταιρείας Mind The Ad και ο κ. ΗλίαςΦίλης Digital Strategy Director τηςKinesso. Κατά τη συζήτηση αναλύθηκαν τα θέματα για τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές διαδικτυακής διαφήμισης για ξενοδοχεία, για τη στοχευμένη διαφήμιση, ενώ έδωσαν συμβουλές για το πώς μπορούν οι ξενοδόχοι να επιλέξουν τις σωστές ψηφιακές πλατφόρμες και κανάλια για τις διαφημιστικές τους καμπάνιες. Στη συνέχεια ο κ. Βασίλης Πολύζος CoFounder της The VSCOPE μίλησε για το πώς πρέπει να γίνεται η σωστή στόχευση πελατείας στο εξωτερικό και πόσο κοστίζει μια τέτοια καμπάνια.  

Βίκη Βαμιεδάκη, Ηλίας Φίλης, 

Δημήτρης Μαθιουδάκης, Άγγελος Δεκαβάλλας

Βασίλης Πολύζος

Ακολούθησε ο κ. Δημήτρης Σερίφης CEO της εταιρείας Nelios ο οποίος ανέλυσε τις τάσεις και τις αλλαγές σε σχεδιασμό και περιεχόμενο όλων των ψηφιακών εργαλείων ενός καταλύματος και για την αναγκαιότητα να μπουν οι επιχειρήσεις σε μια νέα εποχή. Για το Instagram και το Tik Tok και το πώς αυτά τα εργαλεία μπορούν να βοηθήσουν τα ξενοδοχεία μίλησε ο κ. ΜπάμπηςΧατζάκος Digital Strategist και CoFounder της The FutureCats 

Το δεύτερο μισό της εκδήλωσης ήταν αφιερωμένο στα καταστήματα εστίασης και ξεκίνησε με την ομιλία με θέμα «Ποια Social Media φέρνουν κρατήσεις στην εστίαση», από τον κ. Δημήτρη Λαζαρίδη Managing Director της Alpha Nicholson. Ακολούθησε μια ιδιαίτερα χρήσιμη ομιλία από την κα. Τίνα Μηχαϊλίδου Founder της εταιρείας GR8 Communication, σχετικά με το περιεχόμενο, όπου αναλύθηκαν όλες οι τελευταίες τάσεις που υπάρχουν για τους Influencers, τους Bloggers τις Φωτογραφίες, το Κείμενο και το Βίντεο. Οι εργασίες της εκδήλωσης ολοκληρώθηκαν με ομιλία με θέμα «Διαχείριση κριτικών στην καφεστίαση με τεχνητή νοημοσύνη», όπου ο κ.Ευθύμης Αγάπης CEO της Kabal παρουσίασε τις λύσεις που δίνει η τεχνολογία στο κρίσιμο αυτό θέμα, δίδοντας πολύτιμες συμβουλές στα καταστήματα εστίασης.

Sustainability, zero waste & digital payments κυριάρχησαν στις ομιλίες

H έννοια του Sustainability κυριάρχησε στις ομιλίες και τις συζητήσεις κατά την τρίτη ημέρα των εργασιών του Business Lab της έκθεσης HORECA, με τους ειδικούς να δίνουν τα φώτα τους στο επαγγελματικό κοινό. Το πρώτο μέρος της εκδήλωσης ήταν αφιερωμένο στα καταστήματα εστίασης, με την κα. Άννα Μορδεχάι δημιουργό και ιδιοκτήτρια του «Περιβόλι στη Βάρη», να μιλά για το θέμα Farm to Fork: Πώς θα φτιάξετε τον δικό σας κήπο μέσα στην κουζίνα σας. Η ίδια ανέλυσε όλες τις καλές πρακτικές που ακολουθεί στην αλυσίδα παραγωγής της πρώτης ύλης που φτάνει στα τραπέζια του εστιατορίου της, υπηρετώντας απόλυτα τη βιωσιμότητα. Ακολούθησε ομιλία από τον κ. Τάσο Πεδιαδίτη F&B Consultant, σχετικά με το Zero Waste και πως μια επιχείρηση εστίασης μπορεί να εξοικονομήσει χρήματα και υλικά με την ορθή χρήση υλικών.

Ακολούθησε μια συζήτηση πάνελ με θέμα “Επαναπροσδιορίζοντας την ασφάλεια στη χρήση του επαγγελματικού εξοπλισμού”, με οργανωτή το ΣΕΕΜΕ, με συντονίστρια την κα. Λίλα Καραποστόλη Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων & Μάρκετινγκ του ΣΕΕΜΕ και ομιλητές τους κ. Παναγιώτη Χατζηδημητράκη Πρόεδρο του Σύλλογου Τεχνικών Ασφαλείας Ελλάδας, τον κ. Γιάννη Σμαρνάκη πρόεδρο της Πανελλήνιας Ένωσης Τεχνολόγων Επιστημόνων Τροφίμων, τον κ. Ιωάννη Μπερτσάτο προέδρο της Ελληνικής Ένωσης Διαπιστευμένων Φορέων Επιθεώρησης-Πιστοποίησης και τον κ. Λεωνίδα Αυγεράκη Αντιπρόεδρο του ΣΕΕΜΕ.

Αλέξης Βαΐτσος, Εύη Σπανουδάκη

Ιγνάτιος Λίτσας

Οι ψηφιακές πληρωμές τέθηκαν στο μικροσκόπιο, με την CΟSMOTE να παρουσιάζει το νέο της προϊόν που καλύπτει όλες τις ανάγκες κάθε είδους καταλύματος. Με ομιλητές τον κ. Αλέξη Βαΐτσο CEO της COSMOTE Payments και την Εύη Σπανουδάκη Commercial Strategy & Execution Lead της COSMOTE Payments, αναλύθηκε το payzy pro και στη διαμονή, ως ιδανική λύση για να δέχεσαι πληρωμές με QR στο κινητό και να δημιουργεί cashback για την επιχείρηση.

Στην ομιλία του με θέμα «Sustainability: Ο μονόδρομος της επιβίωσης των ξενοδοχείων», ο κ. Ιγνάτιος Λίτσας Lead Auditor της Bureau Veritas Hellas παρουσίασε όλο το φάσμα των ενεργειών που μπορεί σήμερα να υιοθετήσει ένα ξενοδοχείο για να έχει βιώσιμη λειτουργία. Ακολούθησε το Resort Sustainability Case Study, όπου ο ιδιοκτήτης και δημιουργός του Dexamenes Seaside Hotel κ. Νίκος Καραφλός παρουσίασε το ξενοδοχείο που βρίσκεται στην Κουρούτα της Ηλίας, ενώ το City Hotel Sustainability Case Study ήταν το Athens Plaza Hotel που παρουσιάστηκε από την κα. Ρόζα Τσιριγώτη Guest Relation & CSR Manager του ξενοδοχείου.

Στελέχωση επιχειρήσεων, χρηματοδοτικά προγράμματα & ψηφιακές πληρωμές

Με πλούσια θεματολογία και μεγάλη ανταπόκριση από το επαγγελματικό κοινό, ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της 2ης ημέρας του HORECA Business Lab. Το πρώτο μέρος ήταν αφιερωμένο στον τομέα των ξενοδοχείων, όπου ο κ. Αργύρης Νταουλιάρης Founder της εταιρείας Innjobs.net μίλησε για την αναζήτηση ταλέντων και την αξιοποίηση του προσωπικού στον ξενοδοχειακό κλάδο. Όπως τόνισε απαιτείται σωστή αξιολόγηση, εκπαίδευση, αλλά και σοβαρά κίνητρα προκειμένου ένας εργοδότης να μπορεί να δημιουργήσει και να διατηρήσει την κατάλληλη ομάδα για το ξενοδοχείο του. Στη συνέχεια η Στατιστικός του Ινστιτούτου του Συνδέσμου των Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ) κα. Ευαγγελία Λάμπρου, μίλησε για τη μέθοδο Αξιολόγησης των Ελληνικών Ξενοδοχείων, ως εργαλείο που βοηθά τους ξενοδόχους να βελτιωθούν.

Ακολούθησε συζήτηση πάνελ με θέμα τα Χρηματοδοτικά Προγράμματα και τις Επιδοτήσεις για ξενοδοχεία, με συντονίστρια την δημοσιογράφο κα. Βίκη Βαμιεδάκη και ομιλητές τον κ. Κώστα Βαμβακά CEO της VK Premium Σύμβουλοι Ανάπτυξης Επιχειρήσεων, και τον κ. Πάρη Γερονικολό Director της εταιρεία BoD Member DBC diadikasia. Στη συζήτηση αναλύθηκαν όλα τα προγράμματα που έχει στη διάθεση του ο ξενοδόχος, τον Αναπτυξιακό, το νέο ΕΣΠΑ και το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, με τους ομιλητές να τονίζουν ότι είναι η καλύτερη στιγμή όλων των εποχών για τις τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, να εκμεταλλευτούν τα διάφορα προγράμματα, για να αναπτυχθούν και να εξελιχθούν.

Αλέξης Βαΐτσος, Εύη Σπανουδάκη 

Βίκη Βαμιεδάκη, Σταυριαλένα Γκόντζου, Σωκράτης Ευσταθόπουλος

Η ενότητα που ήταν αφιερωμένη στην Εστίαση ξεκίνησε με την παρουσίαση του νέου προγράμματος για τις ψηφιακές πληρωμές της COSMOTE, το payzy pro που είναι πλέον διαθέσιμο και στις επιχειρήσεις εστίασης σε όλη τη χώρα. Ο κ. Αλέξης Βαΐτσος CEO της COSMOTE Payments και η κα. Εύη Σπανουδάκη Commercial Strategy & Execution Lead της COSMOTE Payments ανέλυσαν τις λύσεις που παρέχει το payzy pro στους τομείς της προβολής, των πληρωμών με QR καθώς και για τα προσαρμοσμένα cashback για τις επιχειρήσεις εστίασης.

Ακολούθησε συζήτηση πάνελ για την Μηχανοργάνωση και τον Έλεγχο Ποιότητας στις επιχειρήσεις εστίασης με ομιλητές την κα. Σταυριαλένα Γκόντζου Marketing & Content Manager της εταιρείας Butler και τον κ. Σωκράτη Ευσταθόπουλο της Imagepro, που εξήγησαν τα οφέλη της μηχανοργάνωσης τόσο στη λειτουργία της επιχείρησης όσο και στην ικανοποίηση του πελάτη.

Το κρίσιμο θέμα της διαχείριση του προσωπικού και της εκπαίδευσης για τα καταστήματα εστίασης ανέλυσε ο καθηγητής του ΠΑΔΑ κ. Γιώργος Παπαδογούλας παρουσιάζοντας τα βήματα που πρέπει να κάνει ο επιχειρηματίας προκειμένου να δημιουργήσει μια σωστή ομάδα.

Η ενότητα ολοκληρώθηκε με τον κ. Θανάση Βασίλαινα, ιδιοκτήτη του εστιατορίου «Βασίλαινας», ο οποίος εξιστορώντας την διαδρομή των 100 χρόνων της επιχείρησης του, όντας η τρίτη γενιά στο τιμόνι της, μίλησε από καρδιάς για το πώς μπορεί μια επιχείρηση εστίασης να περάσει ομαλά στην επόμενη γενιά.

Οι τελευταίες τάσεις στην Εστίαση & οι καινοτομίες στην ξενοδοχειακή βιομηχανία στο επίκεντρο

Με τα σημαντικότερα θέματα της βιομηχανίας ΗORECA, με συζητήσεις σε πάνελ, ομιλίες και case studies ολοκληρώθηκε η πρώτη ημέρα του Business Lab, της κορυφαίας εκδήλωσης των κλάδων της ξενοδοχίας και της εστίασης.

Οι εργασίες ξεκίνησαν με την ενότητα που ήταν αφιερωμένη στην εστίαση, με μια συζήτηση πάνελ για τις τελευταίες τάσεις, όπου τέθηκε το ερώτημα «Επιστροφή στις κατσαρόλες;» και αναλύθηκε το trend που επικρατεί τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας. Με συντονίστρια την κα. Πένυ Γεωργακοπούλου Managing Partner της εταιρείας Smart Ideas και ομιλητές τον βραβευμένο με αστέρι Michelin σεφ του The Margi Hotel κ. Παναγιώτη Γιακαλή, την δημοσιογράφο κα. Μάρω Παρασκευούδη υπεύθυνη γαστρονομίας για τον όμιλο της 24 Media και τον πρόεδρο του ΣΕΕΜΕ κ. Πάνο Μωραϊτη. Από τη συζήτηση προέκυψε ότι οι νέες τάσεις επιβάλουν τις αρχές της βιωσιμότητας, με όλες τις προεκτάσεις που αγγίζουν τόσο την αυθεντικότητα της πρώτης ύλης και της τοπικής κουζίνας όσο και το ρόλο του επαγγελματικού εξοπλισμού, αλλά και της σωστής επικοινωνίας. Στη συνέχεια ο δημοσιογράφος του Olive Magazine και του FnL Guide κ. Βασίλης Δημαράς παρουσίασε την σημερινή ελληνική μπαρ σκηνή και ανέλυσε τις διεθνείς τάσεις στο αλκοόλ.

Βίκη Βαμιεδάκη, Στέλλα Τσαντήλα, Θεόδωρος Κατσίμπρας, Βασίλης Ριαβόγλου

Τίνα Τσιαμπάου

Για τον όλο και πιο σημαντικό ρόλο και την εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης στην εστίαση μίλησε η κα. Λίλα Καραποστόλη υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων & Μάρκετινγκ του ΣΕΕΜΕ. Μια άκρως ενδιαφέρουσα μελέτη με πλήθος στοιχείων για την καταναλωτική συμπεριφορά και τις συνήθειες του κοινού στα καταστήματα εστίασης και τα ξενοδοχεία παρουσίασε ο κ. Γιώργος Αργυρόπουλος EMEA Client Solutions Director της CGA.

Η ενότητα των ξενοδοχείων ξεκίνησε με τη συζήτηση πάνελ για τις Online Πωλήσεις με συντονίστρια τη δημοσιογράφο του News 24/7 κα. Βίκη Βαμιεδάκη και ομιλητές τον κ. Θεόδωρο Κατσίμπρα COO της BookOnlineNow, την κα. Στέλλα Τσαντήλα co-Founder της INcrementUM Hotel Online Sales Management Company και τον κ. Βασίλη Ριαβόγλου Senior Business Development Manager East Med & Balkans της εταιρείας Lighthouse. Από τη συζήτηση προέκυψε η ανάγκη της ορθής διαχείρισης των online πωλήσεων των ξενοδόχων, μέσα από τα πολλά και αποδοτικά εργαλεία που προσφέρει σήμερα η τεχνολογία, ενώ ανακοινώθηκαν και τα πρώτα online στοιχεία για την πορεία της τουριστικής σεζόν του 2024 που είναι αισιόδοξα για τη χώρα μας, αλλά και τις ανταγωνίστριες χώρες. Αμέσως μετά το θέμα των Απευθείας Κρατήσεων μέσα από τα sites των ξενοδοχείων ανέλυσε η κα. Τίνα Τσιαμπάου, Account Manager της webhotelier | primalres.

Μάρκος Γεωργίου 

Βασίλης Δημαράς

Οι πλατφόρμες κρατήσεων και τα Κανάλια Διανομής ήταν το θέμα της ομιλίας του κ. Μάρκου Γεωργίου, Managing Director της Loguers, ο οποίος έδωσε συμβουλές και οδηγίες στους ξενοδόχους, ενώ η ενότητα ολοκληρώθηκε με την ομιλία και ανάλυση του κ. Αλέξανδρου Καψετάκη, Revenue Manager της εταιρεία RevitUp που αφορούσε τις καλύτερες πρακτικές για το Performance και Revenue των ξενοδοχείων.

Εγγραφείτε στο Newsletter