11-15 ΦΕΒ 2021

Metropolitan Expo Greece

11-15 Φεβρουαρίου 2021

METROPOLITAN EXPO

Εμπορική αποτελεσματικότητα στο ζενίθ

Η 15η HORECA χαρακτηρίστηκε από σημαντική αύξηση ποιοτικών επισκεπτών, κάτι που συνεπάγεται και την μεγιστοποίηση των εμπορικών συμφωνιών.

Η HORECA στην πορεία της εδώ και μιάμιση δεκαετία είχε πάντα ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα: την επίτευξη εμπορικών συμφωνιών -σε ένα τεράστιο για τα εκθεσιακά δεδομένα βαθμό- τόσο κατά την διάρκεια της έκθεσης όσο και στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα μετά την ολοκλήρωση της χάρη στα leads που προκύπταν.

Έτσι λοιπόν και κατά την διάρκεια της φετινής διοργάνωσης, επιβεβαιώθηκαν οι εμπορικές προσδοκίες των εκθετών, αφού σύμφωνα με τις δηλώσεις τους αλλά και το γενικότερο κλίμα αισιοδοξίας που επικρατούσε στα περίπτερα τους, πραγματοποίησαν πολλά και σημαντικά επιτυχημένα deals. Το γεγονός, σύμφωνα με τα λεγόμενα τους -που επιβεβαιώνονται και από την επεξεργασία των στοιχείων των επισκεπτών που πέρασαν και τις τέσσερις μέρες τις πύλες τους εκθεσιακού- ότι τόσο την Παρασκευή όσο και την Δευτέρα υπήρξε συγκριτικά με πέρυσι μία τεράστια αύξηση των decision makers που πραγματικά ήθελαν να αγοράσουν προϊόντα και υπηρεσίες, οδήγησε σε αύξηση των επαγγελματικών συμφωνιών.

Και τις τέσσερις όμως μέρες της έκθεσης ιδιοκτήτες και στελέχη σημαντικών ξενοδοχειακών μονάδων, εστιατορίων, bar, καφετεριών, αρτοζαχαροπλαστείων έδωσαν δυναμικό «παρών». Η αναβαθμισμένη αυτή ποιοτικά γενικότερη παρουσία των επισκεπτών αποτέλεσε κλειδί για την επίτευξη των εμπορικών στόχων που οδήγησε και σε μία γενικότερη ικανοποίηση των εκθετών για την συμμετοχή τους. Οι εμπειρότεροι εκθέτες υπολογίζοντας τα deals και τα leads μαζί με τον αριθμό των decision makers με τους οποίους συνομίλησαν, προσβλέπουν σε βάθος 6μήνου μέχρι και διψήφια αύξηση των τελικών συμφωνιών συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά.

Ενδεικτική της ικανοποίησης και της προσμονής για περεταίρω κλεισίματα συμφωνιών είναι η βεβαιότητα της πλειοψηφίας των εκθετών για συμμετοχή και στην 16η HORECA γεγονός που επιβεβαιώνει πώς η διοργάνωση αποτελεί σταθερή αξία.

Τεράστια εμπορικά οφέλη για τους εκθέτες

Μέσα από ένα δείγμα 250 εκθετών της HORECA 2020, σε έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία δημοσκοπήσεων και ερευνών ALCO για λογαριασμό της FORUM Α.Ε., προκύπτει ότι το 88% των εκθετών δήλωσαν ότι αποκόμισαν σημαντικά εμπορικά οφέλη. Βάσει των ευρημάτων της έρευνας, επιβεβαιώνεται ότι η HORECA είναι η μεγαλύτερη και σημαντικότερη έκθεση για την τροφοδοσία και τον εξοπλισμό των Ξενοδοχείων και των μονάδων Μαζικής Εστίασης στην Ελλάδα.

98% των εκθετών προσδοκά να κλείσει εμπορικές συμφωνίες τους επόμενους 6 μήνες

Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα, η HORECA συνεχίζει να τυγχάνει της απόλυτης εμπιστοσύνης των επιχειρήσεων που στοχεύουν στην διεύρυνση του πελατολογίου (74%) και τις εμπορικές συναλλαγές (41%), στην ενίσχυση της θέσης της εταιρείας (62%) και στην παρουσίαση των νέων προϊόντων (44%). Πιο συγκεκριμένα, το ποσοστό των εκθετών που δηλώνουν από ικανοποιημένοι έως απόλυτα ικανοποιημένοι από την συμμετοχή τους, ανέρχεται στο συγκλονιστικό 93% ενώ το απαράμιλλο 98% προσδοκά να κλείσει επιπλέον εμπορικές συμφωνίες μέσα στο εξάμηνο που ακολουθεί της έκθεσης. Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε ότι περισσότεροι από τους μισούς συμμετέχοντες (58%) έκλεισαν τις πρώτες εμπορικές συμφωνίες κατά την διάρκεια του τετραημέρου της HORECA 2020. Εντυπωσιακό είναι και το ποσοστό εκείνων που δηλώνουν την πρόθεση τους να πάρουν μέρος και στην HORECA του 2021 καθώς ανέρχεται στο 94%.

Εγγραφείτε στο Newsletter