Τα €500.000 θα φτάσει το ποσό για τη διαφημιστική υποστήριξη της έκθεσης HORECA 2020, με στόχο να μεγιστοποιηθεί η προβολή της σε όλα τα μέσα!
Η πρωτοφανής σε ένταση και διάρκεια διαφημιστική προβολή της HORECA, έχει «χτίσει» μια τεράστια αναγνωρισιμότητα για την έκθεση, με αποτέλεσμα κάθε επαγγελματίας του κλάδου των Ξενοδοχείων και της Μαζικής Εστίασης σε όλη την Ελλάδα να μιλάει για αυτήν. Και φέτος, μέσω ενός ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας η διαφημιστική καμπάνια της HORECA 2020, θα υπερβεί τα €500.000 και θα καλύψει όλα τα μέσα με σκοπό να προβάλλει την δυναμική της έκθεσης μεγιστοποιώντας παράλληλα, την επισκεψιμότητα και την εμπορική της επιτυχία.
Πιο συγκεκριμένα, οι διαφημιστικές ενέργειες προβολής, θα κατανεμηθούν ως εξής:
•Τηλεόραση: Καμπάνια 4 εβδομάδων σε όλα τα πανελλαδικά κανάλια.
•Ραδιόφωνο: Διαφημιστικά σποτ σε 22 ραδιοφωνικούς σταθμούς.
•Digital Marketing: Newsletters, Google ads, Social media και άλλες στοχευμένες digital ενέργειες με στόχο περισσότερους managers και στελέχη του τουριστικού τομέα.
•Διαφημίσεις στον Τύπο: Πλήρης προβολή της έκθεσης σε όλα τα επαγγελματικά περιοδικά του κλάδου αλλά και σε μεγάλες εφημερίδες.
•Barcode προσκλήσεις: Ταχυδρόμηση 65.000 προσωπικών barcoded προσκλήσεων.