450.000€ είναι το budget που θα διαθέσει η διοργανώτρια εταιρεία για μία στοχευμένη και δυναμική καμπάνια σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και digital περιβάλλον.
Όπως κάθε χρόνο έτσι και για το 2022 το διαφημιστικό πλάνο που έχει καταρτήσει η διοργανώτρια εταιρία FORUM Α.Ε. για την HORECA θα καλύψει όλο το φάσμα των μέσων. Έχοντας καταφέρει μέσα από την 15ετή της πορεία να αναδειχθεί στο κορυφαίο εκθεσιακό brand της χώρας συνεχίζει να επενδύει δυναμικά κρατώντας γερά τα σκήπτρα στον νευραλγικό για την ελληνική οικονομία τομέα της Φιλοξενίας και της Καφεστίασης. Έτσι, παρά την ατυχή διεθνή συγκυρία που έχει δημιουργηθεί εξαιτίας του κορωνοϊού, προκειμένου να διασφαλιστεί η υψηλή επισκεψιμότητα, ο διαφημιστικός προϋπολογισμός θα είναι και πάλι εντυπωσιακός αφού θα φτάσει τις €450.000.
Κατά αυτό τον τρόπο θα μεγιστοποιηθεί η εμπορική επιτυχία και θα εξασφαλίσει ένα δυναμικό και business oriented επισκεπτικό κοινό, ελαχιστοποιώντας τις όποιες επιπτώσεις μπορούν να επιφέρουν οι περιορισμοί, οι νέες προδιαγραφές και οι συνθήκες διοργάνωσης των εκθέσεων σε παγκόσμιο επίπεδο που ακολουθούνται λόγω της πανδημίας.
360° καμπάνια σε όλα τα μέσα
Ο σχεδιασμός για την προβολή της top έκθεσης για το ξενοδοχειακό κλάδο και τον κλάδο της μαζικής εστίασης περιλαμβάνει πανελλαδική τηλεοπτική κάλυψη, ραδιοφωνική καμπάνια, digital δράσεις αλλά και προβολή στον τύπο.
Αναλυτικότερα το 43% του budget θα διατεθεί σε τηλεοπτικά σποτ τα οποία θα προβάλλονται για 20 ημέρες σε όλους τους σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας.
Ένα 17% έχει προϋπολογιστεί για ραδιοφωνικά σποτ τα οποία θα παίζουν για 15 ημέρες στους 12 πρώτους σε ακροαματικότητα σταθμούς της Αττικής και των 2 πρώτων της Θεσσαλονίκης. Σημαντικό ποσοστό θα διατεθεί και σε καταχωρήσεις στον τύπο. Συγκεκριμένα το 8% θα μοιραστεί για την προβολή μέσα από τον κλαδικό τύπο και τις μεγαλύτερες σε κυκλοφορία κι αναγνωσιμότητα κυριακάτικες εφημερίδες. Το 14% θα διατεθεί στην αποστολή 60.000 ονομαστικών και μοναδικών barcode προσκλήσεων σε σημαντικά στελέχη επιχειρήσεων του κλάδου της φιλοξενίας. Τέλος, μεγάλη έμφαση θα δοθεί και στο digital marketing καθώς το 18% θα διανεμηθεί σε στοχευμένες καμπάνιες συνολικής διάρκειας 4 μηνών μέσω Google, Facebook, Instagram, YouTube και email marketing.