Οι decision makers από τον κλάδο των Ξενοδοχείων και της Μαζικής Εστίασης έμειναν με τις καλύτερες εντυπώσεις από την HORECA 2022, σύμφωνα με online έρευνα που πραγματοποίησε η διοργανώτρια εταιρεία.
Η γνώμη των επαγγελματιών που επισκέπτονται την έκθεση είναι πολύ σημαντική για την διοργανώτρια εταιρεία της έκθεσης. Για αυτό το λόγο πραγματοποιήσαμε μία έρευνα ικανοποίησης επισκεπτών. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε ηλεκτρονικά μέσω της έγκυρης πλατφόρμας Typeform από 22/2 έως 4/3/2022 σε μεγάλο και αντιπροσωπευτικό δείγμα 1.820 επισκεπτών της HORECA 2022. Ας σημειωθεί ότι πάνω από 80% όλων όσων συμμετείχαν ήταν decision makers των επιχειρήσεών τους. Τα αποτελέσματα της έρευνας μας δίνουν την δυνατότητα να γινόμαστε όλο και καλύτεροι αλλά και έχουμε την ευκαιρία να αφουγκραζόμαστε τον παλμό της έκθεσης και να μαθαίνουμε τις εντυπώσεις τους από την συνολική εμπειρία που είχαν οι επαγγελματίες κατά την επίσκεψή τους.
93% των επισκεπτών έμειναν ικανοποιημένοι από την επίσκεψή τους
Τα αποτελέσματα της έρευνας αποδεικνύουν περίτρανα πως οι επαγγελματίες της φιλοξενίας αλλά και γενικότερα της τουριστικής βιομηχανίας θεωρούν την έκθεση HORECA ως το κορυφαίο εμπορικό γεγονός που καμία επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον κλάδο δεν πρέπει να λείπει. Συγκεκριμένα το 93% των επισκεπτών έμειναν από ικανοποιημένοι έως απόλυτα ικανοποιημένοι από την επίσκεψη τους στην έκθεση ενώ το 90% δήλωσε ότι κατά την επίσκεψή τους βρήκαν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τις οποίες αναζητούσαν και έμειναν εντυπωσιασμένοι από τον αριθμό και την ποιότητα των εκθετών και των εκθεμάτων. Εντυπωσιακά είναι και τα αποτελέσματα όσον αφορά την εμπορική αποτελεσματικότητα της έκθεσης καθώς το ποσοστό του 48,2% των επισκεπτών έκλεισαν εμπορικές συμφωνίες κατά την διάρκεια της έκθεσης ενώ το 68,2% προτίθενται να κλείσουν εμπορικές συμφωνίες κατά την διάρκεια των επόμενων έξι μηνών από το τέλος της έκθεσης. Τέλος, το εντυπωσιακό ποσοστό του 95,5% των επισκεπτών δήλωσαν από πιθανό έως εξαιρετικά πιθανό να επισκεφτούν και την HORECA 2023.