Η HORECA 2022 χαρακτηρίστηκε από σημαντική αύξηση ποιοτικών επισκεπτών, κάτι που συνεπάγεται και την μεγιστοποίηση των εμπορικών συμφωνιών.
Η HORECA στην πορεία της εδώ και μιάμιση δεκαετία είχε πάντα ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα: την επίτευξη εμπορικών συμφωνιών -σε ένα τεράστιο για τα εκθεσιακά δεδομένα βαθμό- τόσο κατά την διάρκεια της έκθεσης όσο και στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα μετά την ολοκλήρωση της.
Έτσι λοιπόν και κατά την διάρκεια της διοργάνωσης του 2022, επιβεβαιώθηκαν οι εμπορικές προσδοκίες των εκθετών, αφού σύμφωνα με τις δηλώσεις τους στην δημοσιογραφική ομάδα της έκθεσης αλλά και το γενικότερο κλίμα αισιοδοξίας που επικρατούσε στα περίπτερα τους, πραγματοποίησαν πολλά και σημαντικά επιτυχημένα deals.
Ενθουσιασμένοι από το θετικό εμπορικό αποτέλεσμα
Από online έρευνα που πραγματοποίησε η διοργανώτρια εταιρεία από τις 22/2 έως τις 4/3, μέσω της έγκυρης πλατφόρμας ερευνών Τypeform, σε δείγμα 200 εκθετών της διοργάνωσης του 2022, προκύπτει ότι το 67,2% των εκθετών δήλωσαν ότι έκλεισαν εμπορικές συμφωνίες κατά τη διάρκεια της έκθεσης ενώ ένα 96,7% προσδοκά να κλείσει εμπορικές συμφωνίες τιυς επόμενους έξι μήνες, με κάποιους από τους επαγγελματίες με τους οποίους έκαναν ραντεβού στο πλαίσιο της έκθεσης. Επίσης, το σημαντικό ποσοστό του 96,7% δήλωσε από σχετικά έως εξαιρετικά ικανοποιημένοι από την συμμετοχή τους στην έκθεση ενώ το 97% των εκθετών που πήραν μέρος στην έρευνα δήλωσαν από πιθανό έως εξαιρετικά πιθανό να συμμετάσχουν και στην διοργάνωση του 2023.