Με στόχο να προβάλλουμε δυναμικά σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας την έκθεση και να μεγιστοποιήσουμε την επισκεψιμότητά της, διαμορφώσαμε ένα 360 media plan, ύψους €500.000.
Η μεγάλη σε ένταση και διάρκεια διαφημιστική προβολή της HORECA, έχει «χτίσει» μια τεράστια αναγνωρισιμότητα για την έκθεση, με αποτέλεσμα κάθε επαγγελματίας του κλάδου των Ξενοδοχείων και της Μαζικής Εστίασης σε όλη την Ελλάδα να μιλάει για αυτήν. Και φέτος, μέσω ενός ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας, η διαφημιστική καμπάνια της HORECA 2024, θα φτάσει τις 500.000€ και θα καλύψει όλα τα μέσα με σκοπό να προβάλλει τη δυναμική της έκθεσης μεγιστοποιώντας παράλληλα, την επισκεψιμότητα και την εμπορική της επιτυχία.
Oλοκληρωμένο και στοχευμένο marketing plan
Η διαφημιστική καμπάνια της HORECA 2024 θα πρωταγωνιστήσει σε όλα τα μέσα μαζικής επικοινωνίας με τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά spots, αλλά και Google Ads, promoted posts κ.ά. Πιο συγκεκριμένα, το 41% του διαθέσιμου προϋπολογισμού θα επενδυθεί σε τηλεοπτική καμπάνια τριών εβδομάδων σε όλα τα πανελλαδικά κανάλια, το 17% σε radio spots στους 12 κορυφαίους σε ακροαματικότητα ραδιοφωνικούς σταθμούς σε Αττική και Θεσσαλονίκη, το 20% σε digital marketing (newsletters, social media, Google ads), 14% σε barcode προσκλήσεις (ταχυδρόμηση 67.000 προσωπικών προσκλήσεων σε επιχειρηματίες από τους κλάδους των ξενοδοχείων, της μαζικής εστίασης, της καφεστίασης, της οργανωμένης λιανικής) και 8% σε έντυπη διαφήμιση σε επαγγελματικά περιοδικά και εφημερίδες ευρείας κυκλοφορίας.