7-10 ΦΕΒ 2020

Metropolitan Expo Greece

7-10 February 2020

METROPOLITAN EXPO

Web Hotel

Το digital μέλλον των ξενοδοχείων

Ψηφιακές πωλήσεις και κανάλια πώλησης, digital διαφήμιση και marketing, ορθή τιμολόγηση αλλά και social media στον τουριστικό κλάδο αναλύθηκαν κατά την διάρκεια του special event.

Η digital διαφήμιση και marketing, ορθή τιμολόγηση αλλά και social media στον τουριστικό κλάδο, οι ψηφιακές πωλήσεις και κανάλια πώλησης, αποτελέσαν μεταξύ άλλων τα κυρίαρχα θέματα σε ένα τετραήμερο γεμάτο ομιλίες και παρουσιάσεις στο πλαίσιο του Web Hotel. Κατά τη διάρκεια του forum, εκπρόσωποι του κλάδου, ανέλυσαν με τις τοποθετήσεις τους σημαντικά θέματα, έδωσαν τις δικές τους εκτιμήσεις ενώ ενημέρωσαν για τις τελευταίες εξελίξεις στον διαρκώς μεταβαλλόμενο τουριστικό κλάδο.
Παράλληλα αναλύθηκαν έξυπνοι τρόποι προσέλκυσης της πελατείας στο site του ξενοδοχείου, τεχνικές αλλά και σύγχρονες τεχνολογίες που βοηθούν τον ξενοδόχο να διαχειριστεί τις κρατήσεις του. Η τάση των ταξιδιωτών να ελέγχουν πλέον τις τιμές σε όλα τα κανάλια πωλήσεων πριν προβούν σε κράτηση, απασχόλησε τους ομιλητές, οι οποίοι τόνισαν την ανάγκη να υπάρχει ισορροπία τιμών. Το μεγάλο θέμα των συμβολαίων των OTA`s αλλά και το τι πρέπει να προσέχουν οι ξενοδόχοι σε αυτά, προσέλκυσε το μεγάλο ενδιαφέρον των συμμετεχόντων.

Αριστερά: Οι Δ.Σερίφης, Β.Μάτσας, Γ. Κουτσόπουλος, Δεξιά: O Θωμάς Φιλίππου της Protergia

Σε μία άλλη θεματική, αναλύθηκε ο σύγχρονος χάρτης της digital διαφήμισης καθώς και οι τρόποι προσέγγισης συγκεκριμένων κοινών με τη χρήση νέων εργαλείων και καναλιών. AdWords, Bloggers, e-mail marketing και newsletters, αποτέλεσαν βασικά συστατικά των ομιλιών ενώ ταυτόχρονα αναλύθηκαν όλες οι σύγχρονες τάσεις στα κοινωνικά δίκτυα και πως αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν σωστά από τους ξενοδόχους.
Η μηχανογράφηση των ξενοδοχείων, τα mobile apps αλλά και τα chtboots, χαρτογραφήθηκαν από σειρά ομιλιών δίνοντας σαφή εικόνα για τα θετικά που μπορεί να αποκομίσει μία επιχείρηση από τη χρήση τους.
Η βελτιστοποίηση του site, αλλά και η αξιοποίηση του Wi-Fi για Direct Digital Marketing και για υψηλότερες αξιολογήσεις στις σχετικές πλατφόρμες αποτέλεσαν αυτόνομες παρουσιάσεις. Εκπρόσωποι της εταιρείας Protergia, σε κεντρική ομιλία τους, ανέπτυξαν το σημαντικό θέμα «Η Ενέργεια ως Εργαλείο Αναβάθμισης του Ξενοδοχείου». Αυτόνομη και η θεματική που αφορούσε στο Hotel Reservation & Management, όπου αναπτύχθηκαν οι λόγοι, που αξίζει να δώσετε το management του ξενοδοχείου σας σε σχετική εταιρεία.

Αριστερά: Ο Γ. Κωνσταντινίδης της Hellenic Technologies, Δεξιά: Οι Δ.Σταθόπουλος, Α. Δαμίγος, Γ. Γιαννακάκης, Α. Σφυρίδης.

Και τα εστιατόρια μπήκαν στο μικροσκόπιο του Web hotel

Με θέμα τη σύγχρονη ψηφιακή παρουσία του ξενοδοχείου ξεκίνησε η τέταρτη και τελευταία ημέρα του Web Hotel, όπου αναλύθηκαν τα βασικά απαραίτητα εργαλεία που χρειάζεται να έχει σήμερα ένα ξενοδοχειακό κατάλυμα για να είναι σύγχρονο, δίδοντας ιδιαίτερη έμφαση στα websites και το πλήρες περιεχόμενο τους. Στο ίδιο πλαίσιο, αναπτύχθηκε θέμα για το σύγχρονο design και την αρχιτεκτονική του ξενοδοχειακού website, αλλά και για το αυτοματοποιημένο σύστημα διαχείρισης περιεχομένου και προβολής τιμής. Το τετραήμερο forum, συνεχίστηκε με ομιλίες σχετικές με τη δημιουργία ιστορίας γύρω από το ξενοδοχείο, τη σωστή φωτογράφηση, τα analytics, αλλά και τις διαδικτυακές εξελίξεις στο ξενοδοχειακό προϊόν μέσα από τα εργαλεία του τεχνολογικού κολοσσού της Google. Σε μία ξεχωριστή ενότητα, που αφορούσε στα εστιατόρια και την ψηφιακή εποχή, αναλύθηκαν τα βασικά digital εργαλεία για το εστιατόριο, τα social media και οι κρατήσεις που μπορούν να φέρουν στο εστιατόριό, αλλά και η διαχείριση των κριτικών.

Εγγραφείτε στο Newsletter