8-11 ΦΕΒ 2019

Metropolitan Expo Greece

8-11 Φεβρουαρίου 2019

METROPOLITAN EXPO

Διαφημιστική Προβολή

Θα ξεπεράσει τις 550.000 € η διαφημιστική δαπάνη! Το μέγεθος, η ένταση και η ποιότητα της διαφημιστικής προβολής της HORECA 2019 θα είναι και πάλι αντίστοιχη με τη δυναμική της έκθεσης και τον τεράστιο ρόλο που διαδραματίζει στις εξελίξεις του κλάδου της Τουριστικής Βιομηχανίας της Ελλάδας.

Με μία ανεπανάληπτη καμπάνια, της οποίας το συνολικό κόστος θα ξεπεράσει τις 550.000 €, η διοργανώτρια εταιρεία στοχεύει να προσελκύσει δεκάδες χιλιάδες ποιοτικούς επισκέπτες και να εδραιώσει ακόμα περισσότερο το όνομα και τη φήμη της έκθεσης στο σύνολο των ανθρώπων του Ξενοδοχειακού Κλάδου και της Μαζικής Εστίασης. Η έκθεση θα προβληθεί με εκατοντάδες τηλεοπτικά μηνύματα σε όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλήνιας εμβέλειας, για 3 εβδομάδες, ενώ περισσότερα από 8.500 ραδιοφωνικά σποτ θα βγουν στον αέρα του ραδιοφώνου σε συνολικά 35 σταθμούς, σε 19 νομούς της χώρας. Παράλληλα με στοχευμένη digital campaign (newsletters, google ads, social media) αλλά και έντυπες διαφημίσεις στον επαγγελματικό και κλαδικό Τύπο θα επικοινωνήσει με τον πιο δυναμικό και αποτελεσματικό τρόπο την είδηση της 14ης διοργάνωσής της. Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να αναφέρουμε ότι σε τακτά χρονικά διαστήματα θα αποστέλλονται σε 50.000 επαγγελματίες του κλάδου ενημερωτικά newsletter για την έκθεση αλλά και την τελευταία εβδομάδα θα αποσταλούν στους ίδιους επαγγελματίες του κλάδου μηνύματα SMS προσκαλώντας τους να επισκεφθούν την έκθεση.

43%
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
17%
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ
15%
DIGITAL MARKETING
14%
BARCODE ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ
11%
ΚΛΑΔΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ

Η πρωτοφανής σε ένταση και διάρκεια διαφημιστική προβολή της HORECA κατά την διάρκεια των χρόνων, έχει “χτίσει” μία τεράστια αναγνωρισιμότητα για την έκθεση αφού κάθε επαγγελματίας του κλάδου στην Ελλάδα σήμερα μιλάει για αυτήν.

Εγγραφείτε στο Newsletter